May 26, 2012

Sterke Verhalen #



"Sasha vraagt waarom je niet eerst die auto komt brengen, hij kan niet weg uit St.Petersburg en hij kan niemand sturen ook..., het geld komt wel zegt hij..."...


"Vraag Sasha waarom hij niet eerst hiernaartoe komt en even aan mijn ballen likt...", antwoorde Gappie 'ietwat' geΓ―rriteerd... 


"Lieve Gappie, dat kan ik niet maken,... hahaha.." schaterde Katya... "Even seriosna...,... tie Durak!"...


"Leg hem uit wat ik laatst zei over dat betalen en dan brengen...!", zei Gappie waarna hij als in een 'fit' op zijn toetsenbord begon te rammen...


"Lieve 'Gappishkamaja'.."zei Katya terwijl zij haar hand op de hoorn hield... "Even serieus, dat kan ik niet zeggen... ZEG IETS ZINNIGS, haha..."...


"Zeg Sasha dat ik hem zo direct terugbel... ik ben ff druk.." riep Gappie terwijl hij op zijn knieen op de grond naar knoppen van zijn toetsenbord aan het zoeken was...(!?) 


(Gappie kon slecht tegen zijn verlies... Zelfs op level 2 van Quake kwam hij er maar niet door... )


"Wat een kutspel is dat nou zeg.... GRRRRR!!!!" schreeuwde Gappie met een passie die niet van deze aarde leek...


Katya had inmiddels na wat voor Gappie 'Ruski gebrabbel' leek, de hoorn op de haak gelegd en bekeek het schouwspel met een mengeling van verbazing en vermaak aan ...


"Lubiminka Gappishkamaja..., op jouw grafsteen laat ik ooit "Game Over" zetten", schaterde Katya...


Gappie had zichzelf inmiddels uit zijn 'fit' gehaald en keek naar Katya terwijl zij op haar rug op de bank, met haar benen in de lucht fietsend maar niet uit haar 'lachstuip' leek te kunnen komen...


Met een glimlach van oor tot oor wierp Gappie zich op Katya.... "Wat nou durak???... Durak oemnia fstanag! (Gekkie? Gekkie in mijn broek!..), riep Gappie terwijl hij zich lachend op Katya wierp en de 'kieteldood' gaf...


Van het een kwam het ander en voor ze het doorhadden waren Gappie en Katya verwikkeld geraakt in een wild spel van 'wie pleziert de ander het meest'...


*Wordt vervolgt

(Dit is een hoofdstuk uit het boek #Sterkeverhalen dat in 2013 uitkomt)


No comments: